UJI

Oberta la convocatòria per a beques al Babson College i a la ShanghaiTech University

Última modificació: 03/06/2019 | Font: Càtedra INCREA

Volem compartir amb tot l'estudiantat de la Universitat Jaume I bones noves que ens arriben des de Santander Universitats. Han obert les convocatòries per a beques d'emprenedoria a Babson als Estats Units i a ShanghaiTech University a la Xina per a poder gaudir d'unes beques durant l'estiu.

El dia 10 de juny tanca la convocatòria del programa Babson Build que es desenvoluparà en el Babson College de Wellesley, Massachusetts, als Estats Units. Es tracta d'un programa acadèmic de 2 setmanes de durada dissenyat per a ajudar els estudiants a pensar i actuar amb esperit empresarial a través de la metodologia de Pensament i Acció Empresarial® única de Babson. Podràs aprendre de les diverses experiències de professors amb pràctiques empresarials del món real, companys de classe i ponents convidats. Posaràs a prova els teus coneixements a través de simuladors de negocis i competicions. Els temes principals de les sessions de formació seran Pensament i Acció Empresarial®, anàlisi d'oportunitat i proves de mercat, Design Thinking, gestió i creixement de negocis, habilitats comunicatives, lideratge empresarial, models de negoci, finances empresarials, prototipado, màrqueting empresarial i negociacions.

D'altra banda, el dia 12 de juny tanca la convocatòria de Innolab Workshop: Aprofitar oportunitats en Fintech. Aquest segon programa es realitza en la Universitat de ShanghaiTech a la Xina i vol capacitar a l'estudiantat amb les habilitats i el coneixement per a enfrontar oportunitats tecnològiques en la indústria financera connectant-los amb ments innovadores que estan revolucionant els serveis financers. Els seleccionats aprendran a través de conferències interactives, visites a empreses i tornejos d'innovació sobre com aprofitar els potencials de FinTech per a impulsar la seua carrera empresarial. Els beneficis que ofereixen són l'aprenentatge d'eines i els marcs per a identificar, capturar i implementar noves idees, aprendre a accelerar les innovacions en un enfocament disciplinat, l'assistència a conferències sobre innovació i emprenedoria de FinTech impartides per empresaris o inversors d’èxit, crear connexions amb empreses emergents i innovadores de companyies líders en FinTech i poder col·laborar i aprendre amb ments emprenedores internacionals en un torneig.

Aquestes dues beques ofereixen a l'alumnat la possibilitat de crear una xarxa de contacte amb estudiants d'altres països tan necessàries en el món global actual. Podràs establir relacions amb companys tant dins com fora de l'aula construint una cartera de contacte de futurs líders empresarials d'una varietat de cultures a mesura que vius i aprens als campus. És important tindre en compte que per a poder participar heu de poder comunicar-vos, llegir i escriure de forma fluida en anglés, ja que aquesta serà la llengua utilitzada en tots dos programes.

Podeu consultar les bases per a poder presentar sol·licitud a través dels següents enllaços: