panoramica UJI

XV Convenció Interanual de Junior Empreses

Última modificació: 03/05/2018 | Font: Càtedra INCREA

El divendres passat, 27 d'abril, la Universitat Jaume I va tindre representació en la XV Convenció Interanual de Junior Empreses.

Va obrir l'esdeveniment Pilar García Agustín, vicerectora d'estudiants, ocupació i innovació educativa.
Des de la Càtedra INCREA, la nostra sotsdirectora María Ripollés va participar en la taula redona “Emprenedors” juntament amb altres institucions de l'ecosistema local com són Espaitec i CEEI Castelló, representades per David Cabedo i Justo Vellon, respectivament.

És un plaer poder assistir a aquest tipus d'esdeveniments en el qual l'entorn universitari i empresarial es fusionen per a ser els grans protagonistes.

Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat