UJI

L'estudiantat de l'Escola per a Emprendre aprèn sobre formes de constitució i visita Betacoop

Última modificació: 03/12/2018 | Font: Càtedra INCREA

El dijous 29 de novembre, els participants de l’Escola per a Emprendre van realitzar una jornada formativa al CIES de l’Ajuntament de Castelló i després van visitar Betacoop, la primera Cooperativa d’Emprenedors de la Comunitat Valenciana.

L’encarregat de la ponència de Formes Jurídiques va ser Esteban Fortea, emprenedor cooperativista, director financer de Eselia Management. Esteban és economista, director financer amb una extensa experiència en els sectors industrials i assessor financer per a PIMES i Autònoms. Va estudiar Ciències Empresarials i Administració i Direcció d’Empreses i, a més a més, va realitzar el Màster en Sostenibilitat i RSC.

Durant la sessió es van explicar les formes jurídiques de que es disposa actualment per constituir una empresa i els alumnes van poder preguntar tots els seus dubtes.