UJI

Jornada Temàtica Moment 0: Des d'un negoci local a com tenir una visió global

Última modificació: 05/12/2018 | Font: Càtedra INCREA

Dintre de l’itinerari de l’Escola per a Emprendre que fem en col·laboració amb Castelló CREA emprenedoria de l’Ajuntament de Castelló, el proper dia 17 de desembre es realitzarà una jornada temàtica al local de la Càtedra INCREA, davall el nom Moment 0: Des d’un negoci local a com tenir una visió global. L’encarregada de la ponència serà Beatriz Irún, empresària versàtil experta en el sector xinès. A més a més, es professora associada de la Universitat Jaume I i d’ESIC Business & Marketing School i docent a la plataforma digital Educaforma.

Beatriz ens parlarà sobre quina ha sigut la seua trajectòria empresarial des de que va començar amb una menuda tenda de joguets fins que es va convertir en una figura clau del sector empresarial espanyol a Xina.

Data, lloc i hora:

17 de desembre de 2018 de 9h a 12h en el local de la Càtedra INCREA de la UJI.

Inscripció:

Podeu inscriure-vos gratuïtament a través del següent enllaç: https://goo.gl/forms/fZmBgGbSPDyi8Qo23