UJI

Clausura del programa E2: Empresari x Emprenedor

Última modificació: 13/12/2018 | Font: Càtedra INCREA

L'11 de desembre es va celebrar en el local de la Càtedra INCREA la jornada de clausura del programa E2: estudiant x emprenedor finançat per la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

En aquesta jornada han participat els equips amb els seus empresaris-mentors, Beatriz Irún, Alexis Nadal, Vicente Beltrán i Eugenia Parreño.

A més, comptarem amb la presència d'Inmaculada Rodríguez Moya, Vicerectora d’Estudiantat i Compromís Social que va agrair la encomiable labor del empresariat en el procés de desenvolupament de les capacitats emprenedores de l’estudiantat.

En aquesta jornada es van presentar els diferents treballs dels equips i, mitjançant un procés de selecció per parells, es va triar a la millor iniciativa E2 UJI. Si bé la diferència de puntuació entre els projectes no va superar el punt de diferència, per la qual cosa l'elecció va estar bastant renyida.

Els projectes que es van presentar van ser Vectorial, Eat Around i Estudiem.

Vectorial. Aquesta iniciativa està centrada en proposar nous usos al reciclat dels taps de les ampolles de plàstic. Concretament, han presentat unes ulleres de sol elaborades amb aquest tipus de plàstic que permet la personalització de les mateixes mitjançant la combinació de diferents components.

Eat Around. Aquesta iniciativa proposa un procés per processar els insectes que facilita el seu consum seguint els costums alimentosos d'occident.

Estudiem. Aquesta iniciativa resol un dels majors dilemes als quals s'enfronta tot estudiant universitari: l'elecció del què vol estudiar. Estudiem pretén crear una plataforma online per orientar a l’estudiantat de batxillerat en la decisió del grau a estudiar depenent de quines siguin les seves preferències, gustos i inquietuds.

Després de la selecció per parells, les i els participants van decidir que la iniciativa E2 destacada de la UJI fos “Eat Around”.

• Galeria de fotografies

Recopilació d'imatges de la clausura del programa E2: Empresari x Emprenedor. Podeu trobar-ne més al nostre Facebook.