Javier Fuentes, imparteix una sessió de Lean Start Up per als Explorers de l’UJI

Última modificació: 13/03/2018 | Font: Càtedra INCREA

El dilluns 12 de març ha tingut lloc una nova sessió del Programa Explorer. En aquesta ocasió va ser Javier Fuentes, l'encarregat de formar als projectes explorers de l’UJI.

Javier Fuentes és CEO i fundador de Swipe, una aplicació per a automatitzar compres online, però abans d'açò va tenir altres iniciatives emprenedores; en 2013 va fundar Codeback Software, un estudi especialitzat de desenvolupament software, i en 2015 va crear Blabelia, la plataforma d'economia col·laborativa que connecta a alumnes i professors d'idiomes a tot el món, a més, prèviament va obtenir l'enginyeria de Telecomunicacions.

Javier Fuentes, ha impartit una nova sessió formativa Roadshow relacionada amb la metodologia Lean. Els i les explorers han pogut analitzar com serà el procés de validació i com van a realitzar els seus primers productes mínims viables. Sens dubte, una sessió interessant i productiva.

Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat