panoramica UJI

Els “ecuadrados” es formen en diferents àrees que els permeten enfocar els seus projectes.

Última modificació: 29/11/2017 | Font: Càtedra INCREA

Els “ecuadrados” han assistit a diferents sessions formatives que els han permès millorar i treballar els seus projectes. Els equips han treballat tant aspectes relacionats amb la viabilitat comercial i viabilitat de la idea de la mà d'Andreu Blesa, professor del departament d'Administració d'empreses i Màrqueting com aspectes de la viabilitat financera dels projectes amb Juan Carlos Matallín professor del departament de Finances i Comptabilitat. A més també han analitzat els principals aspectes legals de cadascun dels seus projectes de la mà de María Victoria Petit professora del Departament de Dret Privat i han treballat com presentar la seua idea i com realitzar un bon pitch gràcies a Juan Antonio Bertolín, director de gestió del Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I de Castelló (Espaitec)

Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat