UJI
  • UJI
  • Serveis

Encara pots apuntar-te al programa YUZZ Universitat Jaume I de Castelló!

Última modificació: 04/03/2015 | Font: Càtedra INCREA

Imatge Yuzz Universitat Jaume I de Castelló

Encara pots apuntar-te al programa YUZZ Universitat Jaume I de Castelló! FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Quins avantatges t'ofereix el Programa Yuzz?

Per ser participant dins del Programa Yuzz podràs desenvolupar la teua pròpia idea de negoci i rebre formació i assessorament durant cinc mesos per part de més de 200 experts professionals de forma totalment gratuïta.

En què consisteix el premi?

Els tres millors projectes dins del Programa Yuzz rebran 60.000€ per posar en marxa la seua empresa, repartits de la següent manera:

Primer premi: 30.000€

Segon premi: 20.000€

Tercer premi: 10.000€

A més d'açò, també hi haurà un premi a nivell de cada centre. Des del Centre Yuzz Universitat Jaume I de Castelló, es premiarà al millor projecte amb un viatge a Silicon Valley i també es repartirà una beca per al Forum Impulsa.

Qui i com pot participar?

Qualsevol persona que tinga entre 18 i 30 anys que vulga presentar una idea innovadora de base tecnològica.

Per a participar al programa s'haurà d'emplenar el següent formulari: FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Pàgina Web del Programa Yuzz

Bases del programa