UJI

La Càtedra INCREA de la UJI convoca la XII edició dels Premis a la Innovació i Creativitat.

Última modificació: 13/02/2015 | Font: Càtedra INCREA

La Càtedra INCREA d’ Innovació, Creativitat i Aprenentatge de la Universitat Jaume I ha obert la convocatòria de la XII edició de les ajudes a la Innovació i Creativitat que té com a finalitat premiar la creativitat i la innovació de l'estudiantat de la Universitat Jaume I.

Les ajudes a la Innovació i Creativitat  d’aquesta XII edició consisteixen en una borsa d’ajuda de 1000 euros a la millor idea creativa i dos accèssits de 500 euros cadascun. A més, els premiats podran gaudir d’un programa de tutorització i mentoria organitzat per la Càtedra INCREA amb la finalitat d’elaborar un pla de negoci associat a les idees premiades.

Poden participar en aquesta convocatòria: l’estudiantat d’aquesta universitat.

Els criteris que es seguiran per a seleccionar les millors idees creatives seran la novetat, l’originalitat i la creativitat de l’idea, el grau de repercussió i l’ utilitat de la idea, el grau d’implementació de la idea i el potencial internacional de la idea.

El termini d’admissió per a presentar el treballs finalitza el 10 de març de 2015.  Més informació sobre la convocatòria en la pàgina web de la Càtedra INCREA