UJI

FOCUS INNOVA PYME COMUNITAT VALENCIANA

Última modificació: 20/10/2015 | Font: Càtedra INCREA

Banner FOCUS INNOVA PYME Comunitat Valenciana

Focus Innova Pime se centra en difondre el suport a l' emprenedoria innovadora i el finançament europeu a la Pime. A més, impulsa la col·laboració públic-privada a favor de l’emprenedoria innovadora a la Comunitat Valenciana, genera sinèrgies entre els participants, afavoreix el networking i promou una major coordinació de les entitats que donen suport a les pimes i els emprenedors.

Focus Innova Pime 2015 se celebrarà en l'espai configurat entre el Palau de la Música i Congressos de València, el CdT (Centre de Turisme de València) i la Sala de Cultura de Cajamar, ubicades totes les seus al Passeig de l'Albereda de la ciutat de València.

Des del Grup Educació Superior i Transferència de Tecnologia, del qual formem part, s’ha organitzat l'activitat: L'EMPRENDEDEDOR TECNOLÒGIC que es realitzarà en la Sala José Iturbi del Palau de la Música d'11 a 12.30 hores.

A continuació es descriu l'activitat i els ponents que participen:

DESCRIPCIÓ:
11:00 a 11:45 h- Taula redona en la qual quatre emprenedors de reconegut prestigi i de diferents sectors (TIC, BIO, Producció Industrial i Enginyeria), exposen el seu cas d'èxit i posen la seua experiència a la disposició de l'audiència.
11:45 a 12:00 h- Lliurament dels premis 5UCV Start Up.
12:00 a 12:30 h- Connecta VIP- amb els quatre ponents que es distribuiran en quatre espais per a mantenir una reunió informal per a l'intercanvi de preguntes en la qual hi haurà un moderador per sector.
PONENTS:
Carlos Licitades Viana, Director General Alfatec Sistemes
José María Lagarón, Investigador Científic en l'Institut d'Agroquímica i Tecnologia d'Aliments (CSIC).
José Vicente Tomás Claramonte, Gerent, propietari i president Kerajet
Gerardo Salvador Comino, Cofundador Seinon, Ecommaster i LuQenti

• MODERA: Tonia Salines Miralles, Directora Gerent Parc Científic Empresarial de la Universitat Miguel Hernández

MODERA Connecta VIP:
• Moderador connecta VIP-TIC amb Carlos Licitades: Ignacio Miranda Barceló, Director Tècnic REDIT
• Moderador connecta VIP-BIO amb José María Lagarón: Josep Calaforra Guzmán, Tècnic de Transferència de Tecnologia en DICV (CSIC)
• Moderador connecta VIP-Producció Industrial amb José Vicente Tomás: Paco Negre, CEO Espaitec (Parc Cientific, Tecnologic i Empresarial de la Universitat Jaume I)
• Moderador connecta VIP-Consultoria/Enginyeria amb Gerardo Salvador Comino: Santiago Miralles Ricós, OTRI (Universitat de València)

Més informació i inscripcions en:  http://www.focusinnovapyme.es/