UJI

Banner BTAR

Btar logos universidades

Foto Francisco MorenoFrancisco Moreno

Enginyer industrial del ICAI i funcionari. Va començar la seua carrera professional en 2001 com a consultor informàtic en DMR (ara everis). Després d'aprovar les oposicions a examinador de patents, es va incorporar en 2004 a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques, organisme on també va exercir el lloc de Cap de Servei de Documentació. Des de 2011 exerceix el lloc de Cap d'Àrea de Legislació i Política de PIME en el Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme com, on participa en els programes de creació empreses, punts d'atenció a l'emprenedor i transmissió d'empreses."

Foto Jose María Osete

José Manuel Osete

Casat, amb 2 fills. És Tècnic Electrònic Informàtic per la UCAM, tècnic punt PAE des de fa 3 anys i Tècnic de Transmissió d'empreses.
A més, imparteix diversos cursos com a formador a alumnes d'ESO i Batxiller i s'encarrega desenvolupament de sistemes per a projectes militars hovercraft i buc efecte superfície, des de fa 5 anys en Chaconsa.
Des de 1990, és Tècnic de sistemes, informàtic, audiovisuals en l'Institut de Foment de Múrcia i també és Tècnic d'assessorament d'empreses en l'Institut de Foment de Múrcia.

Foto Núria Canel

Nuria Canel

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat d'Oviedo, en 2001 s'incorpora a la Federació Asturiana d'Empresaris com a Responsable del seu Servei d'Estudis Econòmics. En 2003 passa a dirigir la Delegació de FADE a Avilés. A partir de l'experiència adquirida a través del contacte permanent amb empreses i emprenedors, en 2009 es responsabilitza del servei de creació i consolidació d'empreses, des del qual ha ajudat a més de 300 emprenedors a crear la seua empresa, i assessorat a més de 160 empreses en els seus processos de consolidació. L'any 2013 comença a investigar sobre el traspàs d'empreses, com a instrument per a garantir el manteniment de l'activitat de les empreses econòmicament viables al llarg del temps, la qual cosa ha desembocat recentment en el llançament del Servei de transmissió d'empreses de la Federació Asturiana d'Empresaris.

Enrique Velasco

Advocat-economista, va començar la seua carrera professional a Brussel·les, en 1985, realitzant informes sobre l'Adhesió d'Espanya a la CEE. Des de 1987 treballa en la Cambra de comerç de Bilbao, on ha desenvolupat diverses tasques, sent actualment director de l'àrea de relacions institucionals, que engloba els serveis a emprenedors i creació d'empreses, així com atenció al comerç i l'empresa familiar.

Foto Juan J. Jiménez

Juan J. Jiménez

Catedràtic d'Universitat (1999) en l'Àrea d'Organització d'empreses, Departament d'Administració d'empreses, Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Castella-la Manxa (UCLM). Professor en el Grau en Administració i direcció d'empreses i en Masters, Cursos, Seminaris i Jornades en la UCLM i en altres Universitats i Escoles de Negocis espanyoles, europees i llatinoamericanes, en Direcció d'empreses, amb incidència en Creació d'empreses, Cultura Emprenedora, Creativitat i Competitivitat i Innovació.Investigador en projectes nacionals i regionals sobre creació d'empreses, emprenedoria, intenció emprenedora, gènere i estudiants universitaris

Foto José Luis Lluisa

Jose Luis Llusia Azagra

Casat amb 3 fills, Enginyer Industrial i PDD del IESE , actualment soci fundador de Coach & SC Consulting, consultora especialitzada en assessorament en compra-venda d'empreses , auditories voluntàries, valoracions, due diligences i implantació de sistemes de comptabilitat analítica per centres de cost. Treballa com a Director General en Urban Waste Energy i en Hermes Logística , Director Financer dels Grups suec ESSELTE , alemany Rovema Iberica i americà Tyco , així mateix va ser Auditor Supervisor de KPMG.

Foto María Ripollés

María Ripollés

Professora Titular d'Organització d'empreses. Sotsdirectora de la Càtedra INCREA de la Universitat Jaume I, que desenvolupa diferents línies de treball dirigides a promoure l'emprenedoria en el col·lectiu d'estudiants i de professors.

Foto Andreu Blesa

Andreu Blesa

Professor Titular de Comercialització i Recerca de Mercats de la Universitat Jaume I de Castelló des de març de 2004. Va obtenir el grau de doctor per la Universitat de València l'any 2000. Els seus interessos en l'àmbit de la recerca estan relacionats amb les orientacions estratègiques, el màrqueting estratègic, el màrqueting internacional, la iniciativa empresarial internacional i la creació de xarxes empresarials. Durant els últims deu anys, el Dr. Blesa ha publicat al voltant de 20 articles dels quals vuit ho han sigut en revistes acadèmiques d'alt impacte. Actualment és el responsable del grup de recerca Innovative and International Venture Creation de la Universitat Jaume I de Castelló.

Laura Martínez

Diplomada en Turisme per la UJI, també ha realitzat el Màster en Màrqueting i Recerca de Mercats i el Curs d'Especialització en Creació i Desenvolupament Estratègic d'Empreses Innovadores. Actualment està realitzant el Doctorat en Màrqueting i treballa en la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge de la UJI desenvolupant diferents línies de treball dirigides a promoure la creativitat, la innovació i l’emprenedoria en el col·lectiu universitari.

Foto Josep Xavier Soler

Josep Xavier Soler Santamaria

Llicenciat en ADE i diplomat en Relacions Laborals per la Universitat de València, també ha realitzat el Màster en Recursos Humans de ESIC i el Màster de Prevenció de Riscos Labors per la UVEG. Ha sigut professor associat del departament d'Anàlisi Econòmica de la Universitat de València. Actualment està realitzant el Doctorat en Economia Social i treballa com a investigador en el Projecte Business Transfer Awareness Raising de la UJI.