Taller online síncron a través de google meet.
Ajudar els i les participants a identificar i definir les dimensions del problema que resol el seu producte o servei. Per a això es realitza una anàlisi amb l'ajuda d'un arbre del problema en el qual es plasma de manera esquemàtica però clara qui és el seu consumidor, quines són les causes del problema i quins són els efectes negatius que aquesta causa. D'altra banda, les i els participants també comencen a treballar i a comprovar que el problema siga realment un “dolor”, una cosa que realment moleste al consumidor potencial.
Directora de la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge de la Universitat Jaume I i professora titular del departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting en l'àrea d'Organització d'Empreses i membre del grup d'Investigació “Innovative and International Venture Creation”. El seu camp d'investigació i treball està relacionat amb l'emprenedoria universitària, la creació de xarxes, les noves empreses internacionals i l'educació empresarial. Ha publicat diversos articles en revistes com Journal of World Business, International Business Review, International Màrqueting Review, International Entrepreneurship and Management Journal, European Journal of International Management o Journal of International Entrepreneurship.