Workshops

26/03/2021 | Càtedra INCREA

Gmail

Entre altres activitats, en CRE8® Europe es destaquen els esdeveniments de networking que es realitzaran a partir de setembre de 2019, en cadascuna de les universitats participants.

En aquests esdeveniments es crearan equips multidisciplinaris i internacionals d'estudiants els quals resoldran un repte real plantejat per empreses o institucions de cada país. Els equips, que canviaran en cada esdeveniment, tindran un temps determinat per a desenvolupar i presentar la seva solució al repte. Aquestes solucions seran avaluades per representants de diferents empreses i institucions relacionades amb el repte i es triarà un equip guanyador en cada esdeveniment.

Recurs d'imatge workshop_castello index

Workshop realitzat a la Universitat Jaume I

En aquest apartat podeu trobar tota la informació relacionada amb el workshop que es realitza en la Universitat Jaume I del 2 al 6 de març de 2020.