UJI

Última modificació: 29/04/2016 | Font: Càtedra INCREA
  • Programa UJI Emprèn- OnSocial

Un programa institucional dirigit a tota la comunitat universitària que cerca ser l'eix vertebrador de totes les iniciatives de foment de l’emprenedoria realitzades en l'UJI que tinguen un caràcter social i tecnològic.

• Programa 5U-CV Mentoring

El Mentoring és una relació de desenvolupament personal i professional en la qual una persona més experimentada professionalment ajuda a una altra amb menor coneixement.

• Projecte CRE8® EUROPE

Es pot aplicar per a participar en el projecte en: https://www.kau.se/cre8r-europe-partner-jaume-university

• AULA EMPRENDE FASE 2

L’objectiu de la segona fase AULA EMPRENDE és que el professorat participant a AULA EMPRENDE 1, treballe conjuntament amb estudiants en el desenvolupament d’un esborrany de projecte emprendedor relacionat amb la seua assignatura.

• University Junior International Entrepreneurs

El programa University Junior International Entrepreneurs té com a objectiu desenvolupar el talent emprenedor de l’estudiantat per a promoure la seua mobilitat internacional. La Càtedra INCREA s'encarrega dels aspectes formatius d'aquest programa.

• Concurs 5UCV STARTUP

Les cinc universitats públiques valencianes convoquen el concurs ‘5UCV STARTUP’, amb la finalitat principal de recolzar i potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari.

• Iniciatives emprenedores UJI

Vídeos de iniciatives emprenedores UJI