Última modificació: 29/04/2016 | Font: Càtedra INCREA

Vídeos de iniciatives emprenedores UJI

• logo Ujiempren Onsocial
    Programa UJI Emprèn- OnSocial

Un programa institucional dirigit a tota la comunitat universitària que cerca ser l'eix vertebrador de totes les iniciatives de foment de l’emprenedoria realitzades en l'UJI que tinguen un caràcter social i tecnològic.

• Logo Programa Explorer
    Programa Explorer

El programa Explorer és un programa dirigit a joves d'entre els 18 i 31 anys que ofereix, durant cinc mesos, suport, formació i assessorament per a elaborar plans de negoci.

• logo e2
    Programa e2: estudiant x emprenedor

Aquest programa busca entrenar a l'estudiantat  en la creació d'iniciatives de negoci amb el recolzament d'empresaris de la regió.

• Índex UJIE
    University Junior International Entrepreneurs

El programa University Junior International Entrepreneurs té com a objectiu desenvolupar el talent emprenedor de l’estudiantat per a promoure la seua mobilitat internacional. La Càtedra INCREA s'encarrega dels aspectes formatius d'aquest programa.