La Fundació General de l’UJI continua col·laborant, al costat del Servei d’Esports, en la gestió de l’Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes de la Universitat Jaume I

10/03/2022 | Fundació General de l'UJI

La Universitat Jaume I, en col·laboració amb la Fundació General de l'UJI, organitza l’Escola d'Estiu dels Xiquets i Xiquetes, oferta que es genera amb la finalitat d’oferir als xiquets i xiquetes de Castelló una manera diferent de gaudir de les seues vacances al mes de juliol. Es presenta com una alternativa en la formació dels xiquets i xiquetes en el període de vacances, amb un disseny educatiu basat en l'entreteniment i la diversió, que permet oferir als pares i mares un canvi en la forma de plantejar el mes de juliol dels seus fills i filles.

En aquest vint-i-quatré any de funcionament, l'Escola pretén potenciar els mètodes d'ensenyament i aprenentatge que faciliten l’assoliment dels objectius establits mitjançant situacions lúdiques, on l'ambient agradable afavorisca les relacions interpersonals. En aquesta edició es torna a oferir el programa B d’activitats, que és el dirigit a xiquets/xiquetes entre 13 i 16 anys i es continuarà amb l’ajust aplicat en la passada edició que feia referència a l’horari, que serà de 8 a 15 hores. Les dates de realització seran del 27 de juny al 8 de juliol el primer torn, i de l'11 al 22 de juliol el segon torn.

El programa seguirà la línia marcada en edicions anteriors. Els protocols d'actuació per a la prevenció i protecció de la COVID-19 que s’establisquen, es comunicaran i s'adaptaran a les condicions sanitàries vigents en cada moment. Des del dia 21 de febrer i fins al dia 18 de març es poden realitzar les inscripcions dels fills i filles del col·lectiu de la comunitat universitària a través d’IGLU.

A partir del 4 d'abril s'obrirà el termini de preinscripció per a altres col·lectius com empreses de serveis i col·lectiu AlumniSAUJI Premium.

Més endavant es donaran instruccions de com es poden realitzar les preinscripcions.

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I