Beques Corporatives: Banco Santander

07/10/2022 | Fundació General de l'UJI

El programa Beques Corporatives va comptar de nou amb la convocatòria de les beques Banco Santander, destinades al estudiantat de màsters universitaris oficials per al curs académic 2021/2022. La Universitat Jaume I, en col·laboració amb la Fundació General de l'UJI i amb el patrocini del Banco Santander, va rebre 30 sol·licituds, de les quals van ser becades 15, per a la realització d’estudis de màsters universitaris oficials, en aquesta universitat, ajudes finançades íntegrament pel Banco Santander.

L’import individualitzat de cada beca ha sigut, com a màxim, de 1.000 euros, que es destinaran a cobrir totalment o parcialment l’import de la matrícula del màster oficial realitzat a la Universitat Jaume I, durant el curs acadèmic 2021/22. L’import global destinat a aquestes beques ha sigut de 14.557,80 euros.

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I