Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes 2021

07/02/2021 | Fundació General de l'UJI

La Fundació General de l’UJI continua col·laborant, al costat del Servei d’Esports de la Universitat Jaume I, en la gestió de l’Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes per al curs 2020/21.

L’Escola d’Estiu es presenta com una alternativa d’oci en el període de vacances, amb un disseny educatiu, d’entreteniment i diversió, que permet oferir als pares i mares un canvi en la forma de plantejar el mes de juliol dels seus fills i filles.

Com que l’edició passada es va haver de cancel·lar, atesa la situació provocada per la pandèmia relacionada amb la covid-19, aquesta, si la situació sanitària ho permet, serà la vint-i-tresena edició de l’Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes de l’UJI.

Si es pot dur a terme, les dates de realització seran del 28 de juny al 9 de juliol el primer torn, i del 12 al 23 de juliol el segon torn.

En aquesta edició, es realitzaran alguns ajustos que afectaran el disseny i la posada en marxa. El primer ajust fa referència a l’horari, que serà des de les 8 fins a les 15 hores, abans era fins a les 17 o 18 hores segons el programa. El segon ajust fa referència a les edats dels xiquets i xiquetes participants. Enguany només es realitzarà el programa “A” que està destinat als nascuts i a les nascudes el 2017 (3-4 anys), fins als nascuts i les nascudes el 2009 (11-12 anys).

El programa ofert seguirà la línia marcada en edicions anteriors però s’afegiran les condicions de seguretat necessàries davant la protecció contra la covid-19 i, si les autoritats sanitàries ho permeten, es continuarà incloent l’esmorzar i el dinar en les instal·lacions de la Universitat.

Cal destacar que, amb data 28 de gener, va començar el procés de selecció de monitors i monitores amb la publicació de convocatòries al Tauler d’Anuncis Oficial de l’UJI (TAO), en l’apartat d’altres. El termini per a presentar les sol·licituds amb la documentació requerida finalitza el 25 de febrer.

Més endavant es donaran instruccions de com es poden realitzar les inscripcions.

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I