La Fundació General de l'UJI, ha donat suport a la Universitat Jaume I en la gestió de la concessió de més de 460 beques durant el curs 2020/2021

21/12/2021 | Fundació General de l'UJI

La Universitat Jaume I, amb el suport en la gestió administrativa de la Fundació General de l'UJI (FUGEN), ha atorgat més de 460 beques a alumnat de la universitat durant el curs 2020/2021. En total, s'han registrat aproximadament 1.500 sol·licituds en relació a ajudes de matrícula, de menjador i borses de viatge per a l'assistència d'estudiantat en universitats, jornades i congressos, cursos d'estiu i altres activitats. En resum, les beques i ajudes de la Universitat Jaume I, que han comptat amb el suport de la FUGEN durant el curs 2020/2021 han sigut:

• Ajudes de matrícula, en la modalitat de primera matrícula i continuació d'estudis.
  • Ajudes de menjador.
  • Borses de viatge per a l'assistència de l'estudiantat de la Universitat Jaume I a universitats, cursos d'estiu, activitats, jornades i congressos per a l'any 2021.
  • Ajudes per a transport.
  • Ajudes socials del fons postcovid-19.
  • Ajudes de lloguer.
  • Ajudes per a les pràctiques curriculars.
  • Borses de viatge per a pràctiques curriculars del grau de Mestre/a Infantil i Mestre/a Primària 2021 (Impuls rural).

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I