Programa de Beques Corporatives: Beques Facsa

30/03/2021 | Fundació General de l'UJI

La Fundació General de l'UJI continua col·laborant, al costat del Vicerectorat d'Estudiantat i Compromís Social i el Servei de Comunicació i Publicacions, en la gestió del Programa de Beques Corporatives llançat per la Universitat Jaume I. Pràcticament des dels seus inicis la Fundació General ha col·laborat en la gestió de diferents convocatòries de beques i ajudes oferides per empreses privades, institucions i fundacions.

Les Beques Facsa compten amb una partida pressupostària global de 22.000 euros per al curs 2020/2021Els principals requisits per a optar a les ajudes que s'estableixen en la convocatòria són que les persones interessades hauran de portar almenys un any empadronades a Castelló de la Plana, no posseir cap altra titulació universitària de grau, màster o equivalents, i haver superat almenys el 80% dels crèdits matriculats en el curs anterior. Per a l'adjudicació de les beques es van tindre en compte tant criteris acadèmics com econòmics, de manera que cadascun d'ells ponderarà un 50% sobre una puntuació màxima de 10 punts.

La convocatòria de Beques Facsa ha rebut 180 sol·licituds, de les quals, finalment, s'han becat a 27 alumnes. Per branca d'estudis, s'han rebut les següents sol·licituds:

• Ciències Socials i Jurídiques: 107 solicituts
  • Ciència de la Salut: 28 solicituts