Beques Fundació Balaguer-Gonel Hermanos

30/03/2021 | Fundació General de l'UJI

El programa Beques Corporatives contínua amb la publicació de la resolució de la convocatòria de les beques Fundació Balaguer-Gonel Hermanos, destinades als estudiants de postgrau de la província de Castelló.

La Fundació Balaguer-Gonel Hermanos dota la quantitat de 15.000 euros per a ajudes per estudiantat matriculat en cursos de postgrau (màsters oficials, màsters propis, cursos d'especialització i cursos d'expert/a) a la Universitat Jaume I durant l'actual curs acadèmic.

L'import de cada beca es dirigirà a cobrir totalment o parcialment l'import de la matrícula i com a màxim 1000 euros, i les persones aspirants han de ser naturals o residents a la província de Castelló. En l'actual convocatòria s'han rebut un total de 54 sol·licituds, realitzant-se la resolució en les pròximes dates.

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I