La crisi de la COVID-19 obliga a cancel·lar els programes Escola d'Estiu i Concilia l'Estiu 2020 de l'UJI

13/05/2020 | Fundació General de l'UJI

La Universitat Jaume I, i en aquest cas, des del Vicerectorat de Campus i Vida Saludable s'ha decidit cancel·lar els programes Escola d'Estiu i Concilia Estiu 2020. La situació provocada per l'actual pandèmia relacionada amb la Covid-19, no ha permés prendre una altra decisió que no fóra aquesta, lamentablement. A més a més, s’ha atés la necessitat de minimitzar el màxim possible els riscos de contagi entre els i les participants i els treballadors i treballadores.

La Fundació General de l'UJI  ha continuat aquest any col·laborant, al costat del Servei d'Esports , en la gestió de l´Escola d'Estiu i Concilia l’Estiu fins a l'ultim dia; però l'actual situació ha fet impossible començar aquesta nova edició. Hauria sigut la vint-i-tresena ocasió que la Universitat Jaume I organitzara l'Escola d'Estiu. Les dates previstes per aquest any eren des del 22 de juny al 17 de juliol.

Per a finalitzar, agrair amb antelació la compressió de la comunitat universitària davant aquesta situació. Des de la Fundació General de la Universitat Jaume I, esperem poder realitzar les pròximes edicions dels programes en l'any vinent amb total seguretat i adaptant-nos a les noves indicacions i normes sanitàries.

Informació proporcionada per: Fundació General de la Universitat Jaume I