Màster en Direcció Professional de Recursos Humans

Màster en Desenvolupament Web
Última modificació: 22/05/2015 | Font: CEPFC

La demanda de professionals en el camp dels recursos humans encara no es correspon amb una formació multidisciplinària suficient en els plans d’estudis. L’entorn socioeconòmic, amb el seu dinamisme, requereix cada dia més professionals amb una formació integral en aquest camp. El màster en Direcció Professional de Recursos Humans està impartit per professionals de l’àmbit empresarial. Ofereix una formació intensiva que capacita per a l’exercici professional i uneix coneixement de tècniques i eines útils en aquest camp que faciliten l’adquisició i desenvolupament de competències professionals. A més, s’ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques en empreses que posaran en contacte l’alumnat amb la realitat professional actual.

Direcció: Arnaldo Moreno Berto. Departament d’Enginyeria Química. UJI. Luis Prada González

Durada: un curs acadèmic

Modalitat: presencial