UJI

Màster en Desenvolupament Web

Màsters propis. Estudis de postgrau propi. Curs 2015/2016
Última modificació: 22/05/2015 | Font: CEPFC

El món del web ha passat en poc temps a ser una disciplina amb entitat pròpia i amb una complexitat tècnica considerable que requereix adquirir coneixements tècnics a un ritme elevat. La major part de professionals del món web no disposen de vies senzilles per a posar-se al dia en les noves tecnologies. En els estudis d’enginyeries informàtiques tampoc hi ha lloc per a aprofundir, de vegades ni tan sols abordar, les tecnologies específiques del món web actual. Aquest màster ofereix aptituds directament aplicables al desenvolupament de sistemes d’informació avançats. Per a això s’estudiaran tant entorns, eines, tecnologies i arquitectures, com els mecanismes de gestió i protecció de la informació.

Direcció:

Manuel Mollar Villanueva. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics. UJI.
José Pascual Gumbau Mezquita.Departament d’Enginyeria i Ciència dels Computadors. UJI.

Durada: dos cursos acadèmics

Modalitat: a distància