Sales d'Autogravació i Videoconferències

05/12/2023 | Biblioteca
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

 

Les Sales d'Autogravació i Videoconferències són una iniciativa del Comissionat de la Rectora per a la Coordinació del Gabinet del Rectorat i l’Impuls Digital, el CENT, Vicerectorat d'Investigació i Transferència i la Biblioteca UJI.

 

► Sala d'Autogravació

Sala de Videoconferències

 

La Sala d'Autogravació és un espai en el qual qualsevol membre de la comunitat universitària pot gravar vídeos d'ús docent de forma completament automatitzada i sense necessitat d'assistència tècnica, coneixements d'il·luminació, càmeres, etc.

L'estudiantat pot utilitzar aquesta sala, per exemple, per a gravar presentacions de treballs. El PDI o el PTGAS poden utilitzar-la per a gravar una lliçó, la presentació d'un curs, una intervenció en un congrés o jornada en línia, etc.  

Podeu consultar el funcionament i les instruccions d'ús de la sala en aquesta pàgina web

. Informació pràctica:

  • Ubicació: sala de la primera planta del Bloc A (zona de les cabines d'estudi).
  • Horari: de dilluns a divendres de 8:00 a 20:00 h.
  • Capacitat de la sala: màxim 1 persona
  • Temps d'ús: màxim dues hores per sol·licitant.
  • Reserva de la sala: seleccioneu dia i hora en el calendari de l'aplicació de reserves UJI.
  • Accés a la sala: és necessari sol·licitar la clau al personal del taulell de préstec.

. Condicions d'ús:

  • S'ha d'anul·lar la reserva prèvia de la sala quan no es vaja a utilitzar. Per cancel·lar la cita, en l'aplicació del calendari cal clicar sobre la columna del dia i hora de la reserva (estarà activada en verd) i confirmar l'anul·lació.
  • L'equipament audiovisual i informàtic de la sala no es pot manipular o desactivar. En el cas que no funcione correctament s'ha de notificar aquesta incidència al personal de la Biblioteca.
  • No es permet l'ús de la sala per a altres finalitats diferents de l'enregistrament de vídeos docents o la seua ocupació sense motiu justificat.

 

La Sala de Videoconferències és un espai destinat a les comunicacions a distància de manera eficient i personal. Es pot emprar per a reunions a distància, assistir a conferències o classes, ponència o tesi, etc. per qualsevol membre de la comunitat universitària.  

Podeu consultar les instruccions d'ús de la sala en aquesta pàgina web  

. Informació pràctica:

  • Ubicació: sala de la primera planta del Bloc A (zona de les cabines d'estudi)
  • Horari: de dilluns a divendres de 8:00 a 20:00 h
  • Capacitat de la sala: màxim 4 persones
  • Equipament: equip informàtic, pantalla, càmera de vídeo i micròfon*
  • Reserva de la sala: seleccioneu dia i hora en el calendari de l'aplicació de reserves UJI
  • Accés a la sala: és necessari sol·licitar la clau al personal del taulell de préstec 

* sol·liciteu el micròfon al personal del taulell de préstec

. Condicions d'ús:

  • És obligatori l'ús de mascareta
  • S'ha d'anul·lar la reserva prèvia de la sala quan no es vaja a utilitzar. Per cancel·lar la cita, en l'aplicació del calendari cal clicar sobre la columna del dia i hora de la reserva (estarà activada en verd) i confirmar l'anul·lació.
  • L'equipament audiovisual i informàtic de la sala no es pot manipular o desactivar. En el cas que no funcione correctament s'ha de notificar aquesta incidència al personal de la Biblioteca.
  • No es permet l'ús de la sala per a altres finalitats diferents de l'enregistrament de vídeos docents o la seua ocupació sense motiu justificat.

No es permet l'ús de la sala per a altres finalitats diferents de l'enregistrament de vídeos docents o la seua ocupació sense motiu justificat.

 

Per a qualsevol consulta o incidència contacteu amb nosaltres mitjançant l’adreça electrònica:  biblioteca@uji.es