Arxiu General de la Universitat Jaume I
Serveis per al PAS
L'Arxiu de la Universitat Jaume I ofereix els següents serveis per al PAS de la Universitat:
► Sistema de gestió documental
► Préstec, consulta i còpies de documents
Sistema de gestió documental
Ofereix les directrius, processos i eines per a una gestió eficaç dels documents generats per la Universitat:
- Reglament de l'Arxiu
- Directrius generals de funcionament de l'Arxiu
- Recomanacions pràctiques per a gestionar i arxivar documents ofimàtics
- Sistema arxivístic de la Universitat Jaume I
Transferències de documentació a l'Arxiu General
Consisteix en el trasllat de la documentació des de les unitats administratives a l'arxiu intermedi quan ha finalitzat el termini de permanència en els arxius de gestió. El procediment és el següent:
La persona responsable de l’Arxiu de Gestió envia a l’Arxiu General aquest formulari: Previsió de transferència.
Des de l’Arxiu General es gestiona el trasllat de la documentació de la unitat administrativa corresponent a l’Arxiu.
El personal de la unitat administrativa prepara la documentació junt amb la relació de transferència emplenada per a la seva recollida i trasllat a l’Arxiu.
En l'Arxiu General es revisa la documentació rebuda amb el full de transferències. En cas d'alguna incidència, es contacta amb la unitat remitent per a resoldre-la.
Procés tècnic en l'Arxiu General
Després de revisar el material documental rebut, es guarda en la unitat d'instal·lació adequada, segons la tipologia i el suport. S'assigna una signatura topogràfica a cada unitat d'instal·lació que indica la seua ubicació física i es registra en la base de dades de l'Arxiu per a la seua posterior recuperació en cas de consulta.
Valoració i conservació/ Eliminació dels documents
Des de l'Arxiu General es presenten les diferents propostes de valoració de les sèries documentals a la Comissió de Valoració Documental de la Universitat Jaume I per a establir els termes de conservació i accés: Membres i Normativa aplicable.
Seguint la normativa vigent, les resolucions d'aquesta Comissió s'envian a la Junta Qualificadora de Documents Administratius de la Comunitat Valenciana (JCDA) per a la seua aprovació, si escau.
Taules de valoració de sèries documentals universitàries aprovades per la JCDA
- Expedients de beques d'estudi de caràcter general (DOCV núm. 6.686, 05/01/2012)
- Expedients de preinscripció (DOCV núm. 6.686, 05/01/2012)
- Concursos per a la provisió de places de professorat laboral estable (DOCV núm. 6.829, 30/07/2012)
- Concursos per a la provisió de places de professorat laboral temporal ( DOCV núm. 6.829, 30/07/2012 )
- Convocatórias de proves selectives per a l'ingrés en escales administratives (DOCV núm. 6.829, 30/07/2012)
Més informació sobre propostes de valoració documental universitàries a la pàgina web de la Conferència d'Arxivers d'Universitats Espanyoles, CAU.
Préstecs, consultes i còpies de documents
Per a finalitats de tramitació o informació administrativa, les unitats administratives poden sol·licitar el préstec o còpia de documents. També es pot consultar la documentació al propi Arxiu General demanant cita prèvia a: arxiu@uji.es, indicant data i hora preferibles dins l'horari de consulta: de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h. Es rebrà confirmació per part de l'Arxiu.
Per a consultar les actes dels òrgans de govern de la Universitat es pot enviar a la Secretaria General (secgen@uji.es) la sol·licitud d’accés a expedients i actes.
Mesures de prevenció i protecció del COVID-19
- L'usuari portarà la seua propia mascareta que serà d'ús obligatori durant tota la seua estada. També portará el seu propi equip informàtic així com paper, llapis, etc. A l'Arxiu li proporcionarem guants i gel hidroalcohòlic.
- Els documents romandran 48 hores en quarentena.
Formació i assessorament
Per a qualsevol dubte o consulta, podeu contactar amb arxiu@uji.es.