UJI

Politica de qualitat de la Biblioteca de la Universitat Jaume I

Última modificació: 11/05/2018 | Font: Biblioteca

La política de qualitat de la Biblioteca és donar suport a la recerca i a la docència de la nostra institució, sobre la base dels recursos bibliogràfics i documentals, a la gestió d'espais i als dispositius informàtics que contribuïsquen a l'aprenentatge dels membres de la comunitat universitària.

Participar en l'estratègia institucional i en la responsabilitat social corporativa, així com implicar-se en el codi ètic de la nostra universitat, constitueixen un altre dels pilars de la nostra política de qualitat.

El desenvolupament d'aquesta política es realitza d'acord amb els procediments i objectius de qualitat de la norma UNE-EN ISO 9001 i es materialitza en el nostre sistema de gestió de qualitat certificat des de 2004.

Constantment ens esforcem a garantir l'excel·lència en la gestió dels serveis prestats a la comunitat universitària i altres grups d'interès, per la qual cosa des de l'any 2006 realitzem enquestes de satisfacció d'usuaris. Els resultats d'aquestes enquestes ens permeten seguir avançant en el nostre compromís de millora contínua cap a la visió de ser un servei de lideratge i referència tant dins de la nostra universitat com fora de la mateixa.

 

Vicent Falomir

Castelló, 7 de maig de 2018