UJI

Emprenedoria: l'ecosistema en la Comunitat Valenciana

Networking
Última modificació: 24/01/2017 | Font: AlumniSAUJI

Iniciar una nova aventura, donar cos i forma a les teues idees i desenvolupar les teues passions es presenten, cada volta més, com una bona opció per incorporar-te o millorar la teua situació al món laboral. Per ajudar- te a fer les passes adequades, el programa AlumniSAUJI conjuntament amb StartWars i Lanzadera, han creat aquesta jornada amb el ferm propòsit de guiar-te en aquest camí. 

Casos reals i pràctics, així com les opcions del mercat en el món de l'emprenedorisme seran la base de les conferències d'aquesta jornada. 

Data: 19 de gener (dijous). De 17.45 a 20.30 hores
Lloc: Saló d'actes del Centre de Postgrau i Consell Social de l'UJI (ubicació)
L'accés és gratuït però per controlar l'aforament és requereix inscripció prèvia
 

Programa de la Jornada


 

Participants


 

Sergio Aguado és enginyer en Informàtica per la Universitat Jaume I des de setembre de 2004. Va fundar amb Alfredo Cebrián Cuatroochenta en novembre de 2011. Des de la seua fundació l'empresa ha passat de 5 persones a 58 i està establerta actualment en Espanya, Holanda, Colòmbia i Argentina. En els pròxims mesos obrirà oficina en Itàlia i EUA. Cuatroochenta és una empresa especialitzada en el desenvolupament integral d'aplicacions per a smartphones i tablets i programació avançada a mida per a millorar processos de treball. Alguns exemples dels seus clients són Acciona Aguas, Nestlé, Amadeus, Grupo Zeta, Puleva, Mediaset, Samsung, Bodegas Torres, Grupo Eulen, Northgate i BBDO.
 

 

Ricardo Borillo, Technical leader / Juanjo T. Radiu, Màrqueting 
 

Patricia Cantalapiedra
Directora de projectes en el Programa Campus. Llicenciada en ADE i Dret per la Universitat de València. Ha dut a terme diverses funcions en el camp jurídic per al sector públic, també ha sigut analista de vendes i executora de previsions de vendes en Mercadona. Aporta al Programa Lanzadera assessorament en el finançament i gestió de projectes, així com en els models de negoci. 

Ana Giménez
Directora de màrqueting i producte del Programa Garaje de Lanzadera. Prové del món de l'agència digital i está especialitzada en gestió de projectes de comerç electrònic i estratègies de llaçament i digitalització de marques. La seua missió en Lanzadera és ajudar a impulsar els projectes des del punt de vista de la conceptualització del producte i implantació de l'estratègia i accions de màrqueting més oportunes. 

 

Dóna'ns la teua opinió del curs en Facebook i Twitter

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI