Influencers capturats per la publicitat

04/11/2021 | AlumniSAUJI
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

L'abundant presència d'influencers i generadors de contingut a les xarxes socials els han atorgat una àmplia credibilitat, sobretot de cara al sector més jove de la societat, i s'han convertit els millors prescriptores de serveis i productes per a les marques.

Fins avui, la novetat i buit legal d'aquest fenomen els ha permès poder sortejar les rigideses del dret en temes vinculats amb la publicitat i el màrqueting.
No obstant això, arran de la reconsideració de l'aplicació de la Llei de Competència Deslleial, s'han capturat determinades conductes susceptibles de ser qualificades com a publicitat enganyosa o publicitat encoberta. 

Durant la xarrada, analitzarem les formes en la qual els influencers transmeten els seus missatges i donarem les pautes per a adequar-los a la legalitat publicitària sense risc d'incórrer en un incompliment de sanció.

 Quan?

Dijous, 23 de setembre de 2021  a les 18 h en la plataforma Google Meet

Amb Alba Ribera Martínez

Alba Ribera Martínez és graduada en Dret a la Universitat Jaume I. Advocada especialista en Dret de la Competència, actualment forma part de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència

Taller virtual dirigit a membres AlumniSAUJI Premium i  en cas de quedar places vacants s'obrirà als estudiants de grau UJI ( a partir del 16 de setembre). L'activitat és gratuïta però és necessària INSCRIPCIÓ prèvia.

Avisa'm

Influencers capturats per la publicitat capsula-influencers index

Així va ser el webinar «Influencers capturats per la publicitat»

Et deixem la xarrada completa amb els punts principals que es van abordar.

AlumniSAUJI en xarxes
Facebook
Instagram
Twitter
Linkedin
Youtube
Ivoox
Whatsapp
Skype
Recurs d'imatge accio fes-tepremium12000x400

Gaudeix de tots els avantatges, passa't a AlumniSAUJI Premium