Influencers capturats per la publicitat

28/09/2021 | AlumniSAUJI
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

L'abundant presència d'influencers i generadors de contingut a les xarxes socials els han atorgat una àmplia credibilitat, sobretot de cara al sector més jove de la societat, i s'han convertit els millors prescriptores de serveis i productes per a les marques.

Fins avui, la novetat i buit legal d'aquest fenomen els ha permès poder sortejar les rigideses del dret en temes vinculats amb la publicitat i el màrqueting.
No obstant això, arran de la reconsideració de l'aplicació de la Llei de Competència Deslleial, s'han capturat determinades conductes susceptibles de ser qualificades com a publicitat enganyosa o publicitat encoberta. 

Durant la xarrada, analitzarem les formes en la qual els influencers transmeten els seus missatges i donarem les pautes per a adequar-los a la legalitat publicitària sense risc d'incórrer en un incompliment de sanció.

 Quan?

Dijous, 23 de setembre de 2021  a les 18 h en la plataforma Google Meet

Amb Alba Ribera Martínez

Alba Ribera Martínez és graduada en Dret a la Universitat Jaume I. Advocada especialista en Dret de la Competència, actualment forma part de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència

Taller virtual dirigit a membres AlumniSAUJI Premium i  en cas de quedar places vacants s'obrirà als estudiants de grau UJI ( a partir del 16 de setembre). L'activitat és gratuïta però és necessària INSCRIPCIÓ prèvia.

Segueix AlumniSAUJI i assabenta't de tot! 
Facebook TwitterLinkedInInstagramYouTubeiVooxWhatsapp

Encara no eres Premium? 
Fes-te AlumniSAUJI Premium

 

Avisa'm

Influencers capturats per la publicitat capsula-influencers index

Així va ser el webinar «Influencers capturats per la publicitat»

Et deixem la xarrada completa amb els punts principals que es van abordar.

Enrique Tena, xarrada MOJO complet-mojo index

Així va ser el webinar «MOJO, l'arribada del periodisme amb dispositius mòbils»

Et deixem la xarrada completa amb conceptes, materials necessaris i algunes qüestions ètiques sobre el periodisme mòbil.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI