UJI

Comunicació de proximitat per al turisme i la gastronomia

Última modificació: 17/06/2020 | Font: AlumniSAUJI

El nou entorn post-covid ens espenta cap a un turisme de proximitat amb una clara tendència cap el món rural i el turisme gastronòmic, ficant de valor un cop més, el producte propi.
Cases rurals, restaurants, empreses d'activitats d'aventures, bodegues i altres negocis del nostre entorn tenen davant de sí un repte on la comunicació serà la peça clau per resultar rellevants.

Aquesta webinar abordarà les pautes essencials per tal de fer del nostre negoci una marca amb significat.

Quan? El dimarts 7 de juliol de 2020 a les 18h a la plataforma Google Meet

Amb Carla Centelles Trilles, periodista per la Universitat Jaume I, i una apassionada del vi, la gastronomia, i sobretot del nostre territori.
Formació ampliada amb el doble programa del Màster en Comunicació Digital i Noves Tecnologies i el Postgrau en Comunicació i Màrqueting Gastronòmic i Enològic.

"M'ha servit per adquirir coneixement del món comunicatiu a nivell 360 graus com estratègia de marca i digital"

Estada a elBullifoundation. Aplicació del mètode Sapiens junt a Ferran Adrià per a la conceptualització d'estudis d'investigació sobre la restauració gastronòmica.

"M'ha aportat mètode, una nova forma d'abordar el nostre entorn per identificar noves línies estratègiques de comunicació"

Taller virtual gratuït dirigit a membres AlumniSAUJI Premium. En cas de quedar places vacants s'obrirà a  l'estudiantat de grau de turisme, publicitat i periodisme de l'UJI (a partir del 30 de juny) . L'activitat és gratuïta però és necessària la INSCRIPCIÓ prèvia (apartat Inscripció a cursos de formació).

Segueix a AlumniSAUJI i assabenta't de tot!
InstagramFacebookTwitterLinkedInYouTubePassaport alumni

Encara no eres Premium?