UJI

Última modificació: 08/05/2018 | Font: AlumniSAUJI
Recuperar la contrasenya de l'usuari corporatiu

Si heu oblidat la contrasenya o el nom d’usuari podeu restablir-la en SSO - Punt únic d’entrada (Heu oblidat la clau d'accés? - Recuperar claus amb NIF i mòbil). Si aquest procediment no funciona pot ser que el número del vostre telèfon mòbil no estiga correcte en la nostra base de dades. Poseu-vos en contacte amb AlumniSAUJI i us canviarem les dades o us ajudarem amb el procés.
Canvi de clau mitjançant SSO pas a pas (PDF)

NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU (Informació i gestió en línia)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

 

Tal volta també tens dubtes en:

Canviar la contrasenya de l'usuari corporatiu

Es pot canviar la contrasenya en SSO - Punt únic d’entrada (Opcions de compte - Canvi de clau d'accés amb usuari i clau) o des de l’apartat «Personal- Identificació - Canvi de contrasenya» de l’eina IGLU (Informació i gestió en línia). En aquest procediment  només es pot canviar la contrasenya si es recorda l'antiga.
 

Recuperar el compte UJI o generar-ne un de nou

Si ja formeu part d'Alumni Bàsic, podeu recuperar el vostre usuari corporatiu de quan èreu estudiants o, si no vau tenir o no és possible recuperar-lo, generar-vos un nou i accedir a les vostres dades personals, consultar l'expdient acadèmic (IGLU - Informació i gestió en línia), inscriure-vos a cursos i activitats de forma telemàtica, etc.

Per activar este usuari, heu d'accedir a la pàgina de configuració personal (també accessible des del menú dret del nostre web «El teu perfil UJI») i a la part inferior trobareu l'apartat «Usuari corporatiu». 

El sistema us mostrarà l'usuari (o usuaris) que podeu activar i les instruccions per reestablir una nova contrasenya mitjançant el procediment «Recuperació de clau d'accés amb mòbil». Si el número de mòbil no és correcte, podeu canviar-lo en l'apartat superior «Dades de contacte» i punxar OK per a que s'actualitze. 

La informació que us mostrarà l'assistent serà similar a aquesta: 

Imatge secció «Usuari corporatiu» a la pàgina «El teu perfil»

Redirigir els correus del compte corporatiu a un altre compte personal extern

La redirecció dels correus electrònics que arriben al correu d'Alumni Bàsic a un altre compte de correu (Hotmail, Yahoo, Gmail, etc.) s’ha de fer a través de la configuració del compte corporatiu de Gmail. Instruccions per a redirigir o anul·lar la redirecció del compte.

NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU (Informació i gestió en línia)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI