UJI

Guillermo Barberà Galiana

Última modificació: 20/02/2020 | Font: AlumniSAUJI

Estudis: PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES

Promoció: 1999-2004 (1a promoció)

Càrrec: Director de Planificació en Mitjans de Samsung en Starcom (Publicis Media Group) +info
 
 
«El món dels mitjans està ara immers en una profunda transformació digital, amb la utilització i la gestió de la data com a principal repte per a arribar als consumidors d'una manera personalitzada i més eficient.»
 

La meua vida s'ha centrat a Madrid des que vaig eixir de l'UJI! Recent llicenciat, vaig començar en el món de la negociació dels mitjans en una empresa de Madrid. D'ací, a poc a poc la meua carrera es va ser orientant cap a la planificació de mitjans en empreses com Mindshare (WPP) i Starcom (Publicis Media Group). Ara mateix, 14 anys després d'acabar els meus estudis, sóc Director de Planificació de Mitjans en Starcom per al client Samsung; tinc la sort de treballar per a un dels clients més innovadors i exigents del món. Durant aquests anys, he treballat per a tot tipus de clients: Telefónica, Nintendo, Kraft, BP; he tingut la sort de conèixer el món dels mitjans en un altre país, Alemanya, per al client GSK durant aproximadament un any. El món dels mitjans està ara immers en una profunda transformació digital, amb la utilització i la gestió de la data com a principal repte per a arribar als consumidors d'una manera personalitzada i més eficient.

* Segons l'informe que va publicar al 2017 IPMark i Arce Mitjana, durant el 2016, Samsung va ser la segona marca que més va invertir en publicitat  a Espanya (més de 42 milions d'euros)

 
 
 
Volem saber de tu! Envia'ns la teua experiència juntament amb una fotografia a alumnisauji@uji.es. Si prefereixes el format vídeo (màx. 3 minuts), comparteix-ho mitjançant WeTransfer i envia'ns un correu amb les teues dades.
Informació proporcionada per: AlumniSAUJI