UJI

Publicitat i Relacions Públiques

Última modificació: 14/06/2013 | Font: AlumniSAUJI
  • «El món dels mitjans està ara immers en una profunda transformació digital, amb la utilització i la gestió de la data com a principal repte per a arribar als consumidors d'una manera personalitzada i més eficient.»

  • «El màrqueting digital es mou molt ràpid i has de formar-te i ser curiós constantment, però ací radica el més interessant, mai deixes d'aprendre»

  • «Aunque siempre dije que nunca trabajaría en medios...», Rubén López, cap de mitjans en Nintendo Ibérica, recorda els seus moments en l'UJI: amb la seua agència Trencaclosques, el futbol sala i l'Escola de Comunicació.[vídeo]

  • «Si em pregunte ara quin és el meu pròxim repte, me n’adone que la resposta segueix invariable amb el pas dels anys: continuar aprenent.»

  • «Destacaria dos coses: la primera, el vincle que vam establir tant entre estudiants com amb el professorat; la segona, tots els treballs de grup, des de les hores preparant-los fins les presentacions que fèiem davant companys i professors però també en ocasions davant de professionals dels sector.» [vídeo]

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI