UJI

Notícies i activitats en altres països

Última modificació: 15/04/2021 | Font: AlumniSAUJI

Encara que no s'haja constituït formalment el vostre club internacional, la Universitat Jaume I realitza amb els seus alumni diverses activitats per tal de generar comunitat entre l'antic alumnat que resideix a l'estranger. Ací trobareu les notícies sobre les activitats i fires educatives en les que participa l'UJI al vostre país.

I si voleu mantindre el contacte amb tots aquells antics i antigues alumnes de la Universitat Jaume I residents al teu país, establir relacions personals i potenciar projectes professionals, així com oferir recolzament per als nouvinguts i nouvingudes per facilitar la seua acollida al país, escriu-nos a study@uji.es.

• La Universitat Jaume I, seguint la seua estratègia d'internacionalització, ha participat en la fira virtual «Estudiar en España», que s'ha desenvolupat el 23 de setembre de 2020. Aquesta fira es dirigeix als següents països d'Amèrica del Sud: l'Argentina, Bolívia, el Brasil, Xile, Colòmbia, l'Equador, Paraguai, el Perú, l'Uruguai i Veneçuela.

• La fira Estudiar en Espanya se celebra del 10 al 15 de juny

• La Universitat Jaume I participà en les fires educatives «Estudiar en España» que se celebraren en el mes de juny a l’Equador i el Perú i va contactar amb els i les alumni que resideixen a la zona per tal de promoure les xarxes d'antic alumnat i les relacions entre els alumni internacionals.

• La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, ha aprofitat la seua participació en el Congrés Internacional d’Innovació Educativa (CIIE) del Tecnològic de Monterrey per a reunir-se amb antics estudiants de la Jaume I que resideixen a Mèxic.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI