39: La comunicació en les startups Passaport Alumni

11/03/2022 | AlumniSAUJI
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
  • Ser Premium, té tassa! 39 premiumtassa
  • Nacho Latre 39 nacholatrepassaport600x400

    Nacho Latre, dircom de Nadie Sin Su Ración Diaria

Vols saber com aconseguir una tassa de recent graduat o graduada? T'ho contem en el programa de hui i també pots consultar la informació sobre la campanya Ser Premium té tassa al nostre web. Afanya't perquè aquesta promoció només estarà activa durant aquest mes de març!

En la segona part ens acompanya Nacho Latre, dircom de Nadie Sin Su Ración Diaria, una startup integrada per alumni UJI pionera en la digitalització del sistema de donacions d'aliments i que afavoreix la inclusió social de les persones que pateixen la necessitat de rebre ajuda alimentària. Nacho és alumni de Comunicació Audiovisual i impartirà el 3 de març el webinari «Comunicació i màrqueting en una startup d'impacte social»

Amb ell hem parlat de la comunicació d'intangibles, de la generació de confiança i dels canals comunicatius més efectius per a pressupostos limitats i entorns canviants.  

 

La traçabilitat de les donacions amb blockchain
Comunicar la transparència en projectes socials
Amplificar canals, una de les claus en projectes amb pressupost limitat
Ser antic alumne és també un agraïment cap a la Universitat

Passaport Alumni, el podcast de l'antic alumnat UJI accio passaport2000x400senselogo

Fem podcasting! Subscriu-te al canal d'iVoox de Passaport Alumni