Klara Branchadell guanya el Concurs de Fotografia Dona Emprén

21/04/2023 | AlumniSAUJI

• Klara Branchadell fotografia-klarab klarab

Klara Branchadell, guanyadora del Concurs de Fotografia Dona Emprén

L'alumni del grau en Comunicació Audiovisual, Klara Branchadell, ha sigut reconeguda amb el primer premi del Concurs de Fotografia Dona Emprén organitzat per l'associació de dones emprenedores Reinventhadas. La seua fotografía, 'Dulces, flores y talento', ha sigut possible gràcies a la col·laboració amb Lupe Herrera de Maca&Julieta, experta en reposteria i flors que ha anat guanyant popularitat des de la pandèmia amb les seues creacions.

Des del compte Infinitografia, Klara publica les seues fotografies per a donar-se a conèixer i promocionar els seus treballs. Entre les seues especialitats destaquen la fotografia esportiva, familiar o de parelles, encara que cada vegada més s'està especialitzant en la fotografia de producte per a xicotetes empreses.

Més sobre Reinventhadas i el concurs

Reinventhadas naix com un espai col·laboratiu que pretén donar visibilitat a les dones i als seus treballs a Castelló. Es defineixen com una associació de dones emprenedores i un lloc de referència per a la seua formació i creixement.

El Concurs de Fotografia Dona Emprén està organitzat per Reinventhadas amb col·laboració amb la Regidoria de Feminisme i LGTBI de l'Ajuntament de Castelló i pretén posar en valor el talent femení mitjançant la fotografia.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI