Dos alumni de l'UJI cobreixen el Mundial de Qatar Els alumni Rafa Escrig, de Castelló, i Mónica Benavent, de Vila-real, s'han desplaçat a Doha per a cobrir l'actualitat futbolística de la Copa Mundial FIFA Qatar 2022 per als canals especialitzats DAZN i Gol tv, respectivament.

23/11/2022 | AlumniSAUJI

• Rafa Escrig i Mónica Benavent mundial-qatar rescrigmbenavent600x400copia

Fotografies: DAZN i @monicabenaventv

Rafa Escrig (Castelló de la Plana, 1994) és periodista per la Universitat Jaume I i està especialitzat en esports. Escrig ja ha realitzat cobertures per a DAZN en altres competicions com la Copa del Rei o la UEFA Women's Champions League.

Mónica Benavent (Vila-real, 1991) és graduada en Comunicació Audiovisual i va començar en el periodisme esportiu en la ràdio amb l'equip de la seua ciutat, el  Villarreal CF. Més tard, ha col·laborat amb mitjans com #beINLaLiga, À Punt Directe, Ràdio Vila-real o Punto Radio. Ara cobreix aquesta cita mudialera per a GOL, LaLiga.

En les declaracions realitzades a El Periódico Mediterráneo, Rafa feia al·lusió a un dels punts en comú amb la seua companya de província, la seua etapa en l'UJI: "Parla bé de Castelló que en siguem dos, per a mi és un orgull perquè em considere molt de Castelló, de tota la província. A més els dos hem seguit trajectòries similars, començant en ràdios locals i estudiant en l'UJI, no ens ha fet falta eixir per a començar a treballar i no ens considerem menys que ningú."

Llegiu la notícia completa en El Periódico Mediterráneo.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI