Quatre alumni seleccionats per als premis Educa Abanca 2021

02/09/2021 | AlumniSAUJI

Gmail

Els Premis EDUCA ABANCA arriben aquest 2021 a la seua quinta edició i entre els seleccionats per a optar a millor docent es troben quatre antics i antigues alumnes de la Universitat Jaume I.

Els alumni que han estat nominats són: Miriam Merlos, graduada en Mestra d'Educació Infantil i mestra al CEIP Escriptor Canyís (Monóvar), en la categoria d'Educació Infantil; Marc Bayó, graduat en Mestre d'Educació Primària i mestre al CEIP Josep Iturbi (Borriana) en la categoria de Primària; Asunción Cornelles, llicenciada en Filologia Anglesa i que imparteix docència al CE Marni (València), en la categoria d'Educació Secundària i Batxillerat i, per últim, Noelia Burdeus, llicenciada en Traducció i Interpretació i docent en la Universidad Internacional de Valencia en en la categoria d'Universitats.

El Premis EDUCA ABANCA, coneguts com els Goya de l'educació, reconeixen la bona pràctica docent des de l'opinió de l'alumnat.

El 30 d'octubre de 2021 es publicarà el llistat dels 10 finalistes de cada categoria i el 15 de novembre les puntuacions obtingudes per cadascun dels finalistes. Aquells o aquelles que tinguen més puntuació en la seua categoria seran guardonats com a Millor docent d'Espanya 2021.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI