Cursos intensius de valencià C1 i C2 de preparació per a la Junta Qualificadora

Whatsapp Whatsapp
Gmail Gmail
Imprimir Imprimir

AlumniSAUJI imparteix del 19 de juliol al 10 de setembre un curs intensiu semipresencial de preparació per poder obtindre el nivell C1 de català i superar l’examen de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

El curs té una durada de 50 hores i combinarà la docència presencial els mesos de juliol i setembre amb docència en línia al mes d’agost. Durant les classes el professorat guiarà a l’alumnat amb tot allò que necessiten per poder assolir el nivell en totes les destreses de l’idioma i poder arribar amb seguretat a les proves que donaran començament l’11 de setembre.

A més a més, el 25 d’agost s’obrirà el termini d’inscripció per al curs de nivell C2, que es realitzarà del 14 de setembre al 4 de novembre, en modalitat presencial en horari de 18 a 20 hores, per preparar les proves de la Junta Qualificadora que començaran el 6 de novembre.

L’oferta de cursos de català s’ampliarà durant el curs acadèmic amb els que ofereix el Servei de Llengües i Terminologia de la Universitat Jaume I, on els membres AlumniSAUJI Premium compten amb condicions avantatjoses, no només als cursos en aquesta llengua sinó en totes les que imparteix la Universitat. Així, en cursos de nivell i de preparació de valencià, anglès, francès, italià i alemany del Servei de Llengües i Terminologia els AlumniSAUJI Premium tenen un descompte del 27%, el que suposa entre 33 i 91 € menys segons curs.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI