UJI

La psicòloga del Villarreal CF Maria Cosín imparteix un taller sobre establiment d’objectius per a aconseguir les metes personals

Última modificació: 17/10/2019 | Font: AlumniSAUJI

El dia 7 de novembre a les 18.30 hores s’encetarà a la Facultat de Ciències de la Salut el Workshop alumni «El camí cap a l’èxit: establiment de metes i objectius», el primer taller que combina l’experiència d’antic alumnat de la Universitat Jaume I, que torna a la seua alma mater aquesta vegada com a professionals experts, amb espais de networking on compartir experiències i generar sinèrgies professionals.

Aquest primer taller estarà impartit per l’alumni de Psicologia Maria Cosín, psicòloga de les categories inferiors del Villarreal CF, que exposarà a través de la seua experiència professional com es crea un currículum formatiu mitjançant l'establiment d'objectius en un club d'alt nivell amb jugadors i tècnics, perquè les persones assistents puguen aplicar pas a pas als seus propis objectius un mètode adequat d'establiment i compliment.

Després, es donarà pas a l’espai de networking amb l’objectiu que els assistents puguen compartir les seues experiències i conèixer la de la resta de participants de manera que es generen sinergies professionals, s’òbriguen nous horitzons laborals o simplement per conèixer gent nova i fer més gran la xarxa alumni. La dinamització de l’espai de networking anirà a càrrec de les psicòlogues especialitzades en psicologia del treball i en recursos humans, Carmen Marín i Mireia Picó.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI