UJI

AlumniSAUJI estrena espai radiofònic a Vox UJI Ràdio

Última modificació: 17/10/2019 | Font: AlumniSAUJI

El Programa d’Antic alumnat i amics i amigues de l’UJI, AlumniSAUJI torna a les ones de la ràdio després de 10 anys sense activitat radiofònica i estrena el seu nou programa d’infoentreteniment “Passaport Alumni” que s’emetrà a l’emissora de ràdio de l’UJI, Vox UJI Ràdio, cada dimecres a les 10:30 en directe  i en reemissió a les 17:30 h.

El nou espai de ràdio tractarà diversos àmbits d’interès per a tota la comunitat universitària, encara que el contingut estarà focalitzat a l’alumnat de 4t curs, recentment titulats i titulades i totes les persones que formen part de la xarxa alumni.

Algunes de les temàtiques que s’abordaran són la formació continuada, la inserció i millora laboral, les instal·lacions universitàries i la xarxa alumni. A més a més d’entrevistes amb les persones involucrades i coneixedores per tractar aquests temes, s’entrevistaran alumni de l’UJI que contaran experiències dels seus anys com a estudiants.

En una primera part es parlarà sobre assumptes d’actualitat respecte d’aquestes metèriesi la segona part del programa serà un espai destinat a divertides entrevistes a antigues i antics alumnes de la universitat.

La temporada radiofònica ja ha començat, amb un programa de presentació que pot reescoltar-se a la radioteca de  Vox UJI Ràdio i al seu perfil de la plataforma iVoox. I la propera emissió serà el dia 23 d’octubre amb un programa dedicat al Workshop Alumni, una novetat formativa organitzada des del programa i conduïda per María Cosín, alumni de Psicologia per l’UJI, a qui també tindrem entre els micròfons per parlar una estona.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI