UJI

AlumniSAUJI presenta la seua oferta formativa per al curs 2019/2020

Última modificació: 10/07/2019 | Font: AlumniSAUJI

El programa de l’antic alumnat i amics i amigues de l’UJI, AlumniSAUJI, presenta per al curs acadèmic 2019-2020 una oferta composta per més de 15 cursos i tallers centrats en la formació d’idiomes i millora professional.

Relació de cursos i tallers AlumniSAUJI 2019/2020

L’oferta que ofereix el programa està formada per cursos i tallers de diversos tipus. Destaquen els ja consolidats cursos d’idiomes dirigits a la preparació especialment de les proves de certificació de llengües, però també inclou opcions per a aquelles persones que necessiten complementar la seua formació en àrees com l’ofimàtica, les habilitats socials aplicades al món laboral i als nous perfils que aquest demanda. Part d’aquests cursos s’ofereixen en modalitat a distància per facilitar l’accés a formació a totes les persones sense necessitat de desplaçaments i amb llibertat horària per a l’alumnat.

Altres activitats formatives complementàries en idiomes són el Writing Consulting per a reforçar l’expressió escrita de manera virtual amb un tutor personal, i els grups de conversa per millorar la fluïdesa oral i la pronunciació amb professorat expert i un ambient agradable. Continuen les Masterclass, classes gratuïtes de màsters universitaris i propis de l’UJI on els professionals poden assistir per mantenir-se al dia de les novetats al seu sector.

Com a novetat, s’inclouen també en l’oferta els Workshop Alumni, tallers gratuïts amb espai de networking de diferents temàtiques impartits per antic alumnat expert en un àmbit on, a través de l'aplicació dels coneixements relacionats amb la seua tasca professional, es donen consells, claus i exemples pràctics per a la millora laboral o personal.

Les primeres inscripcions començaran el 29 d’agost i corresponen al curs intensiu preparatori de català C2 per a la certificació de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV). Les pròximes matriculacions, per als grups de conversa i el Writing Consulting, obriran la primera quinzena de setembre.

Les activitats formatives estan obertes a tot el públic, però els membres AlumniSAUJI Premium i altres col·lectius vinculats al programa gaudeixen d’avantatges econòmics i/o d’accés exclusiu i d'altres avantatges en formació realitzada a la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI