Cercar al text
De la data
Fins la data

Eco-translation. Natura, llengua i traducció

L’eco-translation és aquella tasca que es basa en com traduir, és a dir, comunicar, entre els elements humans i aquells que no ho són. Coneixem un poc més en què consisteix gràcies a Gloria Saurí, alumni de Traducció i Interpretació.

Escola d'Estiu 2024

Del 25 de març al 18 d'abril els membres AlumniSAUJI Premium podran presentar les sol·licituds de preinscripció a l'Escola d'Estiu, una manera diferent de gaudir de les vacances al mes de juliol per a xiquets i xiquetes entre 4 i 16 anys.

Proves d’acreditació de llengües

Proves d'anglès, francès, alemany, italià i català a maig i juny a l'UJI. Si formeu part de la categoria Premium del nostre programa teniu un descompte de 10 € en la matrícula en llengües estrangeres i 30 € i preferència de matrícula en les de català.

Horari oficines Setmana Santa i Pasqua

Del 25 de març al 5 d'abril: de 9:30 a 14 hores. | Del 29 de març a l'1 d'abril: tancat

Festa de les Paelles

Per celebrar l'aniversari de l'UJI, el Consell de l'Estudiantat va organitzar al campus la Festa de les Paelles. Va haver-hi música, festa i germanor... Us deixem algunes fotografies que segur us portaran molts bons records!

8M amb Fundació Isonomia

8 de març, Dia Internacional de la Dona: coneixem millor la tasca de la Fundació Isonomia. Parlem també de qüestions d'actualitat, de la importància de la terminologia i dels reptes més urgents en matèria d’igualtat.

Horari Festes de la Magdalena

Del 4 al 8 de març: de dimecres a divendres de 9.30 a 14 hores en l'oficina de l'Àgora universitària (local 4).

33è aniversari UJI: especial graduacions a Passaport Alumni

S’apropa l’aniversari de l’UJI i per a celebrar-ho ens acompanyen uns convidats d’excepció: una representació dels nostres titulats i titulades més recents. Ens conten com van viure la graduació, un moment molt emotiu per a l'estudiantat, del que significa per a ells l'UJI i com enfronten aquesta nova etapa com a antic alumnat.

Cursos preparatoris català CIEACOVA

Cursos intensius virtuals o presencials de preparació per als nivells C1 i C2 de les proves d'acreditació de nivell de català de CIEACOVA de la convocatòria de juny. Període d'inscripció fins al 12 de febrer.