Cercar al text
De la data
Fins la data

Cursos de català per a les proves de la Junta Qualificadora

AlumniSAUJI impartirà des de l’1 de setembre dos cursos intensius presencials de català per a la preparació als nivells C1 i C2 de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV). La inscripció començarà al juliol.

Beques IVACE Exterior

70 noves beques IVACE Exterior 2022 per a fomentar l'accés al mercat laboral i l'especialització en internacionalització de menors de 30 anys nascuts o residents a la Comunitat Valenciana

46: Especial qüestionari alumni

Hui més que emprendre l’habitual viatge, revisem l’àlbum de fotos de la temporada. El teu millor record, lloc favorit, com va ser el teu primer dia... Al darrer podcast de la temporada recopilem les millors respostes a les preguntes sobre l'UJI dels nostres convidats i convidades alumni.

Voluntariat ambiental a la Serra d'Espadà

De l'1 al 28 de juliol participa com a voluntari/a en el Voluntariat Ambiental al Parc Natural de la Serra d’Espadà i contribueix a previndre els incendis forestals i a protegir i conservar el nostre patrimoni natural.

Una filòsofa per a elaborar la política de sostenibilitat de Velarte

La filósofa Teresa García, alumni del Màster Universitari en Ètica i Democràcia, com a responsable ética de l'empresa valenciana Velarte serà l'encarregada de guiar la seus transició cap a la sostenibilitat segons aspectes econòmics, socials i mediambientals

Horari estiu oficines

Instal·lacions Universitat Jaume I

A partir del 20 de juny obrim de 10 a 14 hores únicament en l'oficina de l'Àgora universitària. I per suposat, mantenim també la resta de canals d'atenció oberts: telèfon 964 728 930 / 964 387 991, correu electrònic (alumnisauji@uji.es), Whatsapp (608 632 564) i Skype (Programa AlumniSAUJI).

El graduat en Publicitat i Relacions Públiques de l'UJI Joel Chaou Latorre, guardonat pel seu TFG en els Premis AIRP a l'Excel·lència Universitària 2022

Joel Chaou Latorre, graduat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Jaume I, ha sigut guardonat amb el premi al millor treball final de grau (TFG) sobre relacions públiques en els Premis AIRP a l'Excel·lència Universitària 2022 convocats per l'Associació d'Investigadors en Relacions Públiques (AIRP).

La SAUJI certifica la seua bona trajectòria a l’Assemblea General de socis i sòcies

La reunió anual dels membres de l’associació d’antic alumnat i amics i amigues de la Universitat Jaume I, ratifica la bona trajectòria de l’associació durant l’any 2021.

«L'hospital està ple de bons professionals que fan que la sanitat funcione»

Jesús Alijarde ens submergeix al caos de les urgències hospitalàries a través de la seua primera novel·la. I com que la preinscripció als màsters universitaris i propis ja està oberta, aprofitem per desgranar l'oferta d'aquests estudis a la Jaume I.

Beques IVACE I+I, Internacionalització + Innovació

40 noves beques IVACE I+I, Internacionalització + Innovació per a la especialització en internacionalització i venda digital per a menors de 30 anys