Cercar al text
De la data
Fins la data

Festa de les Paelles

Per celebrar l'aniversari de l'UJI, el Consell de l'Estudiantat va organitzar al campus la Festa de les Paelles. Va haver-hi música, festa i germanor... Us deixem algunes fotografies que segur us portaran molts bons records!

Horari Festes de la Magdalena

Del 4 al 8 de març: de dimecres a divendres de 9.30 a 14 hores en l'oficina de l'Àgora universitària (local 4).

33è aniversari UJI: especial graduacions a Passaport Alumni

S’apropa l’aniversari de l’UJI i per a celebrar-ho ens acompanyen uns convidats d’excepció: una representació dels nostres titulats i titulades més recents. Ens conten com van viure la graduació, un moment molt emotiu per a l'estudiantat, del que significa per a ells l'UJI i com enfronten aquesta nova etapa com a antic alumnat.

Horari oficines Setmana Santa i Pasqua

Del 25 de març al 5 d'abril: de 9:30 a 14 hores. | Del 29 de març a l'1 d'abril: tancat

Cursos preparatoris català CIEACOVA

Cursos intensius virtuals o presencials de preparació per als nivells C1 i C2 de les proves d'acreditació de nivell de català de CIEACOVA de la convocatòria de juny. Període d'inscripció fins al 12 de febrer.

Aprèn 25 idiomes amb l'UJI

Programa de formació d'idiomes en línia mitjançant la plataforma Altissia. 25 idiomes disponibles des del nivell A1 fins al C1. Accés exclusiu comunitat universitària i AlumniSAUJI Premium. Llicències limitades. Primer termini de matrícula: fins al 15 de febrer de 2024.

«Només el 3 % del catàleg de les plataformes digitals compta amb audiodescripció»

Malgrat l’èxit que algunes de les modalitats de traducció audiovisual estan experimentant, com ara la subtitulació per a persones sordes o el doblatge, aquest no és el cas de l'audiodescripció. En parlem amb Carla Piqueres i comentem també altres aspectes de la traducció.

Festa de les Paelles 2024

El Consell de l’Estudiantat de l'UJI organitza un any més la Festa de les Paelles per a commemorar el XXXIII aniversari de la creació de la Universitat Jaume I. Serà el pròxim divendres 23 de febrer i si sou AlumniSAUJI Premium, també podeu sumar-vos a la festa i recordar vells temps!

Una tesi de l’UJI presenta un videojoc per al tractament de la simptomatologia depressiva lleu o moderada avaluat favorablement per terapeutes i pacients

L’UJI compta amb una sòlida i llarga trajectòria investigadora en aquest àmbit que ha propiciat que Águeda Gómez Cambronero siga la primera doctora entre l’alumnat titulat del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Cursos de llengües

Instal·lacions Universitat Jaume I

En aquest segon semestre, el Servei de Llengües i Terminologia de l'UJI ofereix als AlumniSAUJI Premium cursos d'anglès, català, italià, francès, alemany en diferents nivells i amb preferència de matrícula i/o preus especials. I també cursos de conversa en anglès, català, francès o italià en grups reduïts.