Cercar al text
De la data
Fins la data

Vols una tote bag d'AlumniSAUJI com aquesta?

Si com a bon membre Premium has estat atent o atenta als nostres butlletins o web, contesta correctament a la pregunta que fem cada mes al butlletí i participa al sorteig d'una bossa alumni.

El Consell Social convoca els premis a la iniciativa emprenedora estudiantil

El Consell Social de l'UJI convoca els seus premis anuals. Destaquem el que s'atorga a la iniciativa emprenedora estudiantil, dirigit a alumnat o antic alumnat (titulats de grau, postgrau o doctorat en els últims 5 anys) que ha materialitzat un projecte de caràcter empresarial. Presentació de candidatures fins el 14 de novembre.

Més a prop de tu i amb nou horari

L'atenció al públic del programa AlumniSAUJI ara a l'oficina de l'Àgora universitària en un horari ampliat: de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h i també dilluns i dimecres de 15.30 a 17.45 h.

Concurs 5UCV STARTUP

Guanya fins a 9.000 euros! El concurs ‘5U CV STARTUP' es constitueix per a unir el talent emprenedor i projectes empresarials de la Comunitat Valenciana. La participació està oberta tant a estudiantat com a recent titulats i titulades.

L'UJI revalida el seu posicionament entre les 700 millors del món

La classificació de l’Academic Ranking of World Universities (ARWU), elaborat per la Jia Tong University de Xangai, indica que la universitat pública de Castelló és una de les 21 universitats espanyoles que es troben entre les primeres 700 universitats del món.

Hey there! I am using WhatsApp

Mai trobes el moment per cridar? Ja pots contactar amb nosaltres també per Whatsapp al 608 632 564. Afegeix-nos als teus contactes i parlem!

Al setembre comença un nou curs esportiu al Servei d’Esports UJI

El Servei d’Esports ha programat les activitats, competicions i cursos per al curs 2022-2023 amb una programació especial per a la Setmana Europea de l’Esport del 23 al 30 de setembre

Cursos de català per a les proves de la Junta Qualificadora

AlumniSAUJI impartirà des de l’1 de setembre dos cursos intensius presencials de català per a la preparació als nivells C1 i C2 de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV). La inscripció començarà al juliol.

Beques IVACE Exterior

70 noves beques IVACE Exterior 2022 per a fomentar l'accés al mercat laboral i l'especialització en internacionalització de menors de 30 anys nascuts o residents a la Comunitat Valenciana