El Laboratori de Neurociència Afectiva (LabNA) de la Universitat Jaume I busca persones per a participar en un estudi sobre la relació entre la vulnerabilitat a condicions com l'ansietat, la depressió o la desinhibició, i les expectatives i els errors de predicció en la percepció social.
Es tracta d'un estudi finançat per la Unió Europea, coordinat des de la Universitat de Potsdam (Alemanya), i en el qual també participa la Universitat de Pécs (Hongria).
Es busquen persones majors de 18 anys per a realitzar una tasca de percepció d'expressions emocionals i completar diversos qüestionaris de personalitat en una de les aules d'informàtica de la Facultat de Ciències de la Salut. Aquesta participació, que dura aproximadament una hora i mitja, es gratificarà amb 20 €.
Anima't a participar: no comporta cap risc i col·laboraràs amb la investigació en salut mental. Pots consultar tota la informació de l'estudi, incloent-hi la forma d'inscriure't, en aquest enllaç.