L’antic alumnat tindrà una tarifa especial en el postgrau propi de l’UJI

23/05/2023 | AlumniSAUJI

El Programa AlumniSAUJI, la Fundació Universitat-Empresa (FUE-UJI) i l’Oficina d’Estudis col·laboren per oferir als membres del programa d’antics alumnes i amics i amigues de l’UJI avantatges en la formació permanent de la Universitat Jaume I.

D’una banda, s’oferiran dos places amb una reducció del 3 % de la matrícula tant als màsters propis com als cursos d’especialització i cursos d’expert/a. Aquesta reducció suposa entre 20 i 200 € menys, segons màster o curs, i per accedir a ella caldrà tenir tres mesos d’antiguitat en la categoria Premium del programa.

Pel que fa a la formació continuada, hi haurà descomptes en molts dels cursos oferits dins les diferents branques de coneixement. A diferència d’en el cas anterior, no caldrà antiguitat mínima ni es limitarà el nombre de membres que poden gaudir del descompte. Només serà necessari pertànyer al col·lectiu AlumniSAUJI Premium.

L’objectiu és fer valdre la filiació Premium, oferint-los serveis exclusius i de qualitat en formació continuada i incrementar la notorietat de la formació de postgrau propi entre ells.

La Universitat Jaume I presenta per al curs 2023/24 una oferta àmplia i diferenciada amb 41 màsters universitaris, 22 programes de doctorat i una àmplia oferta de postgrau propi composta per 23 màsters propis, en 21 dels quals s’aplica la tarifa especial, 6 cursos d’especialització i 27 cursos d’expert/a. Aquests estudis, destinats a la formació i especialització de titulats universitaris oficials, tenen un enfocament predominantment pràctic, especialitzat i basat en les necessitats del mercat laboral.

Els cursos de formació continuada, per la seua part, estan oberts a totes les persones interessades a actualitzar i/o adquirir coneixements, sense necessitat que tinguen titulació, i als professionals directament relacionats amb l’especialitat de l’estudi.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI