La SAUJI certifica la seua bona trajectòria a l’Assemblea General de socis i sòcies

05/06/2023 | AlumniSAUJI

La Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI) ha celebrat la seua reunió anual d’associats a l’edifici de la Llotja del Cànem. A l’assemblea s’han aprovat per unanimitat els pressupostos anuals d’ingressos i despeses per aquest any, així com l’activitat econòmica i de tasques de l’exercici 2022.

La jornada ha comptat amb la presència de socis i sòcies de la SAUJI que han aprofitat la reunió per a mostrar la seua conformitat amb la marxa de l’associació així com proposar activitats i accions per als propers mesos.

L’associació en xifres
La SAUJI va tancar el 2022 amb més de 5.000 associats i associades, el que suposa un creixement d’un 8% respecte a la massa social de 2021. A més, ressalta l’alta fidelització del seu col·lectiu on prop d’un 30 % dels seus membres fa més de 10 anys que hi són.

Encara que hi formen part antics alumnes i amics de totes les edats, el gruix del col·lectiu es centra la forqueta compresa entre els 35 i 54 anys, principalment amb estudis universitaris i amb alguna relació acadèmica amb l’UJI, ja siga pels seus estudis de grau o de postgrau, i amb residència a la província de Castelló.

D’altra banda, els socis i sòcies participen activament de la vida universitària, tant de les activitats acadèmiques com esportives (amb l’activació de 629 targetes esportives)  o ocupacionals. A més a més, l’associació va oferir durant el passat any 20 activitats formatives pròpies on participaren 204 alumnes i d’altres 279 accediren a les proves d’acreditació d’idiomes.

Igualment, cal ressaltar les 141 empreses i institucions que mantenen convenis de col·laboració per oferir avantatges i serveis als associats i associades.

Finalment, 19 convidats i convidades han sigut protagonistes de l’espai radiofònic «Passaport Alumni» durant el darrer any, que es suma a la seua àmplia comunitat a les xarxes socials.

Memòria SAUJI 2022 (PDF)

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI