Carolina Beguer, egressada de l'UJI, rep el Premi a la Comunicació Eficaç del Col·legi de Publicitat i Relacions Públiques de la Comunitat Valenciana El Col·legi també ha premiat el TFG de l'estudiant de la Jaume I Carla Moreno Castelló

23/12/2021 | AlumniSAUJI

Carolina Beguer, directora de Comunicació Corporativa de Grup Gimeno des de fa 10 anys i exalumna del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I, ha sigut guardonada amb el Premi a la Comunicació Eficaç, en la seua primera edició, atorgat pel Col·legi Oficial de Publicitat i Relacions Públiques de la Comunitat Valenciana en el marc de la celebració del Dia de la Comunicació Eficaç, un esdeveniment creat per a commemorar els 20 anys de vida de l'entitat.

El Premi a la Comunicació Eficaç naix com a reconeixement professional pel treball desenvolupat a l'entorn de la publicitat i relacions públiques. Aquest premi s'entregarà anualment al professional titulat de la Comunitat Valenciana o el treball de la qual es duga a terme en la Comunitat, en reconeixement per la direcció o intervenció rellevant en el desenvolupament d'estratègies eficaces.

Premis als Treballs de Fi de Grau Universitaris

A més, el Col·legi també ha fet lliurament dels premis als millors Treballs de Fi de Grau, presentats per les quatre universitats de la Comunitat Valenciana que imparteixen el grau de Publicitat i Relacions Públiques: Universitat Jaume I, Universitat Cardenal Herrera-CEU, ESIC i Universitat d'Alacant. Els premiats han sigut Carla Moreno Castelló, de la Universitat Jaume I, Manuel Martínez León, de ESIC, Francisco Moltó Segarra, de la Universitat Cardenal Herrera-CEU, i Carla Ortuño Andreu, de la Universitat d'Alacant. Aquesta iniciativa cerca acostar més el Col·legi a l'alumnat d'últims cursos, i ajudar-lo en la seua incorporació a l'entorn laboral.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI