La SAUJI certifica la seua bona trajectòria a l’Assemblea General de socis i sòcies

31/05/2022 | AlumniSAUJI

La Societat d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat Jaume I (SAUJI) ha celebrat la seua reunió anual d’associats a l’edifici de la Llotja del Cànem. A l’assemblea s’han aprovat per unanimitat els pressupostos anuals d’ingressos i despeses per aquest any, així com l’activitat econòmica i de tasques de l’exercici 2021.

La jornada ha comptat amb la presència de socis i sòcies de la SAUJI que han aprofitat la reunió per mostrar la seua conformitat amb la marxa de l’associació així com proposar activitats i accions per als propers mesos.

L’associació en xifres

La SAUJI va tancar el 2021 amb prop de 4.700 associats i associades, el que suposa un creixement d’un 3% respecte a la massa social de 2020.
Ressalta l’alta fidelització del seu col·lectiu on prop d’un 60% dels seus membres fa més de 5 anys que hi són.

Encara que hi formen part antics alumnes i amics de totes les edats, el gruix del col·lectiu es centra la forquilla compresa entre els 35 i 54 anys, principalment amb estudis universitaris i amb alguna relació acadèmica amb l’UJI ja siga pels seus estudis de grau o de postgrau, i amb residència a la província de Castelló.

Els socis i sòcies participen activament de la vida universitària, tant de les activitats acadèmiques com esportives (amb l’activació de 590 targetes esportives)  o ocupacionals. A més, a més, l’associació va oferir durant el passat any 26 activitats formatives pròpies on participaren 371 alumnes i d’altres 244 accediren a les proves d’acreditació d’idiomes.

Igualment, ressaltar les 144 empreses i institucions que mantenen convenis de col·laboració per oferir avantatges i serveis als associats i associades.

Per altra banda, 34 convidats i convidades han sigut protagonistes del seu espai radiofònic Passaport Alumni durant el darrer any, que es suma a la seua àmplia comunitat a les xarxes socials.

Cal destacar que dins del marc del 30 aniversari de la Universitat, es va celebrar el nomenament de socis honorífics de la SAUJI, on Vicent Climent, ex rector de la Universitat, i José Luis Breva, ex president del Consell Social de la Universitat Jaume I, s’uniren a aquesta categoria honorífica de membres.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI