AlumniSAUJI participarà en la XXV Trobada d’Entitats Alumni de les Universitats Espanyoles

19/10/2021 | AlumniSAUJI

•  XXV-encuentro XXVencuentro2019

Fotografia de la darrera trobada celebrada a Burgos (2019).

La ciutat de Saragossa acull els dies 21, 22 i 23 d’octubre la XXV Trobada d’Entitats Alumni de les Universitats Espanyoles, on participarà AlumniSAUJI, el programa d’antic alumnat de la Universitat Jaume I.

Aquesta nova edició ha estat organitzada per Agraluz, l’associació d’antics alumnes i amics de la Universitat de Saragossa, i la Federació Alumni. La trobada reunirà més de 70 participants representants de prop de 30 institucions alumni de diferents universitats espanyoles i recobrarà la presencialitat a la qual es va veure obligada a renunciar el 2020 amb motiu de la pandèmia.

Durant les diferents jornades es tractaran temes de forta rellevància per al desenvolupament del moviment alumni com és l’emprenedoria entre els recents graduats i graduades o la digitalització de les mateixes entitats d’antics alumnes, amb la participació d’un ampli ventall de professionals del sector.

A més a més, s’atorgaran les distincions Alumni España, que enguany recauen en Alfredo Albáizar (director gerent de la Fundació UNED), Segundo Píriz (director acadèmic internacional de Planeta Formación y Universidades) i Nuria Artola (coordinadora del programa AlumniSAUJI) [escolta l'entrevista a 'Passaport Alumni'].

L’assemblea de la Federació Alumni marcarà la cloenda d’aquestes sessions de caràcter acadèmic i institucional, on tenen una forta importància els espais de networking entre els professionals alumni que els permeten compartir experiències i vivències.

Recurs d'imatge conclusions-encuentro index

XXV Encuentro Alumni España

En la Trobada Alumni España a Saragossa han participat més setanta entitats pertanyents a trenta universitats espanyoles i nombroses autoritats de l'àmbit acadèmic i institucional.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI